Losowe zdjęcie |
|
189 008-6
Komentarzy: 0 DamianT
|
|
|
|
|
EZT |
|
(Hits: 30373)
Podkategorie |
14WE -> NEWAG S.A. Nowy Sącz [2007]
|
|
21WEa Elf II -> 001 - 003 [2017/2018] 21WEa-001, 21WEa-002, 21WEa-003, 21WEa-009, 21WEa-010 |
22WEd Pesa -> 001 ÷ 011 [2017/2019] 22WEd-001, 22WEd-002, 22WEd-003, 22WEd-004, 22WEd-005, 22WEd-006 ...
|
22WEh -> 020-023
|
27WE-001 - 27WE-013 [2011]
|
27WEb-001-006 [2013] 27WEb-001, 27WEb-002, 27WEb-003, 27WEb-004, 27WEb-005, 27WEb-006 |
Impuls 31WE-001 ÷ 005 [2013] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 31WEb-001 ÷ 009 [2020/2021] Koleje Małopolskie<br />
Impuls 31WE-020 ÷ 024 [2015] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 31WE-027 ÷ 028 [2016] PKP SKM <br />
Impuls 31WE-029 ÷ 036 [2017] Koleje Małopolskie<br />
Impuls ED78-001 ÷ 009; 011 ÷ 013, 015 [2013-2015] PR [Zachodniopomorskie]<br />
Impuls ED78-017 ÷ 021, 025 ÷ 028 [2017-2018] PR [Zachodniopomorskie]<br />
Impuls ED78-010; 014; 016 [2014-2015] PR [Lubuskie]<br />
Impuls ED78-029-030 [2018] PR [Oddział Świętokrzyski z siedzibą w Skarżysku-Kamiennej]<br />
Impuls EN78-001 ÷ 002 [2016-2017] Koleje Małopolskie<br />
Impuls 31WEba-001 ÷ 021 [2021/2022] SKM Warszawa
|
34WEa-001 ÷ 004 [2017/2018] 34WEa-001, 34WEa-002, 34WEa-003, 34WEa-004 |
Impuls Newag 35WE-001-006, 35WE-008-010 [2012-2013] SKM Warszawa <br />
Impuls Newag 35WE-007 [2012] Koleje Śląskie
|
Impuls 36WE EN63-001 [2013] Przewozy Regionalne [Podkarpackie]<br />
Impuls 36WEa EN63A-001 ÷ 004; 017 ÷ 018 [2014–2015] Koleje Małopolskie<br />
Impuls 36WEa EN63A-005 ÷ 007 [2014]; 020 ÷ 022 [2015] Przewozy Regionalne [Świętokrzyskie]<br />
Impuls 36WEa-008 ÷ 010 [2014] Koleje Śląskie<br />
Impuls 36WEa-011 ÷ 016 [2014–2015] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 36WEa EN63A-019 [2015] Przewozy Regionalne [Podkarpackie]<br />
Impuls 36WEa EN63A-023 ÷ 025 [2015] Przewozy Regionalne [Śląsk]<br />
Impuls 36WEa EN63A-026 ÷ 030 [2016-2018] PR [Opolskie]<br />
Impuls 36WEa EN63A-031 ÷ 048 [2017-2018] Przewozy Regionalne [Zachodniopomorskie]<br />
Impuls 36WEdb-001 ÷ 008 [2020] Przewozy Regionalne [Podkarpackie]
|
Impuls 36WEh -> 012 ÷ 014 [2021] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 36WEh -> 015 ÷ 017 [2022] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 36WEH -> 007 ÷ 008 / EN63H-001 ÷ 002 [2020] Polregio Zachodniopomorski Zakład w Szczecinie<br />
Impuls 36WEH -> 009 ÷ 019 / EN63H-003 ÷ 007 [2021] Polregio Zachodniopomorski Zakład w Szczecinie<br />
Impuls 36WEH -> 020 ÷ 024 / EN63H-008 ÷ 012 [2022] Polregio Zachodniopomorski Zakład w Szczecinie<br />
Impuls 36WEH -> 018 ÷ 020 / EN63H-006 ÷ 008 [2020/2022] Polregio Zachodniopomorski Zakład w Szczecinie <br />
Impuls 36WEha -> 001 ÷ 003 [2022] Łódzka Kolej Aglomeracyjna<br />
<br />
Impuls 36WEhd [spalinowy] -> 001 [2020] Polregio Lubuskie w Zielonej Górze<br />
Impuls 36WEhd [spalinowy] -> 002 [2021] Polregio Lubuskie w Zielonej Górze<br />
Impuls 36WEhd [spalinowy] -> 001-006 [2020] Koleje Wielkopolskie
|
Impuls 37WE EN98-001 ÷ 002 [2014] PR [Podkarpackie]<br />
Impuls 37WE EN98-003 [2015] PR [Warmińsko-Mazurskie]<br />
Impuls 37WEa EN98A-001 ÷ 009 [2021/2022] PR [Lubelskie]
|
39WE seria EN100 [Newag Nowy Sącz] wyprodukowany w 2016 dla WKD [EN100-001 ÷ 006]
|
Impuls 45WE 002 ÷ 013 [2015] Koleje Mazowieckie<br />
Impuls 45WE [EN79] 001 ÷ 005 [2016–2017] Koleje Małopolskie<br />
Impuls 45WE 019 ÷ 029 [2017] Koleje Dolnośląskie<br />
Impuls 45WEa-001-015 [2021/2022]
|
48WE -> 001 ÷ 010 od 2019<br />
48WEb -> 019 ÷ 023 od 2020/2021
|
48WEc -> 024-025 [2021]<br />
48WEc -> 026-032 [2022]<br />
48WEc -> 033-046 [2023]
|
|
ED160 001-020 [2015] ED160-001, ED160-002, ED160-003, ED160-004, ED160-005, ED160-006 ...
|
PESA 43WE "Dart"<br />
ED161 001-020 [2015] ED161-001, ED161-002, ED161-003, ED161-004, ED161-005, ED161-006 ...
|
Alstom Ferroviaria ETR610 <br />
ED250 001-004 [2015]<br />
ED250 005-020 [2016] ED250-001, ED250-002, ED250-003, ED250-004, ED250-005, ED250-006 ...
|
|
ED72 (typ 5Bs+6Bs+6Bs+5Bs) – normalnotorowy czterowagonowy dalekobieżny elektryczny zespół trakcyjny, wyprodukowany w zakładach PaFaWag we Wrocławiu w latach 1993-1997 w liczbie 21 sztuk. ED72, ED72A, ED72Ac |
|
|
ED74-001-011 [2007]<br />
ED74-012-014 [2008]
|
EN57 / EN57AKŚ [223-224, 730, 892, 1178, 1533, 1563], EN57 [001-130; 201-206], EN57 [1001-1050], EN57 [1051-1100], EN57 [1101-1150], EN57 [1151-1200] ...
|
|
EN62-001 [2012]
|
|
40WE EN64-001, 005 [2014] PR [Oddział Podkarpacki] <br />
40WEa EN64-002 ÷ 004, 006 ÷ 008 [2014–2015] PR [Oddział Małopolski]<br />
41WE EN99-001 ÷ 004 [2014–2015] PR [Oddział Świętokrzyski]<br />
40WE EN64-009 [2016] PR [Oddział Świętokrzyski]
|
EN71AKŚ [100-101], EN71KM [101-105] |
EN75-001, EN75-002, EN75-003, EN75-004 |
Elf - Pesa 22WE/22WEb 001 ÷ 008 [2011] 009 Koleje Śląskie<br />
Elf - Pesa EN76-010 ÷ 025 [2011] Koleje Mazowieckie<br />
Elf - Pesa 22WEa EN76-026 ÷ 047 [2012-2014] Koleje Wielkopolskie<br />
Elf - Pesa EN76-048 ÷ 053 - [2014–2016] PR (Oddział Kujawsko-Pomorski) EN76-001, EN76-002, EN76-003, EN76-004, EN76-005, EN76-006 ...
|
Elf - Pesa 22WEh[EN76B-001 ÷ 005 [2021] Koleje Małopolskie
|
|
|
NEWAG 45WE
|
|
EN96-001 ÷ 004 [2011] EN96-001, EN96-002, EN96-003, EN96-004 |
EN96A-001 ÷ 004 [2018] Przewozy Regionalne
|
EN97 [Elf - Pesa] typ 33WE wyprodukowany w 2011 dla WKD [EN97-001 ÷ 014]
|
PESA 41WE [2014] 1 z 4 dwuczłonowych Acatusów Plus zamówionych przez województwo małopolskie.
|
|
|
EW90 Produkowane w latach 1928-1933 i eksploatowane na liniach S-Bahn w Berlinie. 54 jednostki tego typu pochodzące z Berlina zostały w ramach reparacji wojennych po II wojnie światowej przekazane do Polski i przebudowane w Polsce, w latach 1951-1957, w zakładach ZNTK Lubań i ZNTK Gdańsk. Przystosowano je do odbioru prądu z sieci trakcyjnej (oryginalnie były zasilane z trzeciej szyny) i eksploatowano na liniach SKM w Trójmieście. Info <a href="http://pl.wikipedia.org/wiki/EW90" target="_blank" rel="nofollow">http://pl.wikipedia.org/wiki/EW90</a>
|
Stadler Flirt 3 [ŁKA] L-68, Stadler Flirt 3 [ŁKA] LM-4268 |
|
|
|
Znaleziono zdjęć: 1 na 1 stronie(ach). Wyświetlone zdjęcia: 1 do 1.
|
|